Ijtimoiy tarmoqlarda targ’ibot xizmatlarini taqdim etishning asosiy bosqichlari:
Hamkorimizning dunyo qarashlarini, loyihaning maqsadlarini aniqlaymiz, quruvchining taklifini, raqobat muhitini, bozor haqidagi ma'lumotlarni, uning tendensiyalarini va maqsadli auditoriyani tahlil qilamiz.
Tahlil natijalari asosida va quruvchilarni targ’ib qilishning ilg'or tajribalarini hisobga olgan holda 1 yil davomida ijtimoiy tarmoqlarda reklama strategiyasini ishlab chiqamiz.
Sizning ijtimoiy tarmoqlaringiz uchun brend falsafasini sifatli yetkazadigan va quruvchining imidjiga ijobiy ta'sir ko'rsatadigan go'zal korporativ taniqlilik belgisini yaratamiz.
Ko'chmas mulk loyihangizning diqqatga sazovor joylarini aks ettirishga yordam beradigan "mazali" kontentni yaratamiz va mijozlar "nima uchun” raqobatchilaringizdan emas, sizdan sotib olishi kerak degan savolga javob beramiz.
O'zimizning loyiha boshqaruv tizimimizdan foydalanamiz. Bu esa jarayonni natijaga aylantiradi: shaxsiy loyiha menejeri, haftalik hisobot, fikr-mulohazalarni so'rash va natijalarni yaxshilash uchun tahlillardan foydalanish
Xizmatlar ajoyib, albatta. lekin maqsadsiz ular hech qanday ma'noga ega emas. Va eng yaxshi maqsad sizniki